Nous avons remarqué que vous utilisez un navigateur non reconnu. Il se peut que les pages de TripAdvisor ne s'affichent pas correctement.Notre site est optimisé pour les navigateurs suivants:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sofitel Mumbai BKC

Voyageur (2161)
Chambre et suite (507)
Vidéo (2)

Infos pratiques

Emplacement
Propreté
Service
Rapport qualité / prix
Travellers' Choice Lauréat 2019
Attestation d'Excellence
Équipements de l'établissement
Parking gratuit
Restaurant
Internet haut débit gratuit (Wi-Fi)
Centre de remise en forme/Salle de sport
Service en chambre
Bar/lounge
Piscine
Spa
Accès personnes handicapés
Babysitting
Concierge
Hôtel non-fumeurs
Jacuzzi
Navette aéroport
Nettoyage à sec
Personnel multilingue
Petit déjeuner disponible
Piscine extérieure
Salle de réception
Salles de conférence
Salles de réunion
Sauna
Service de blanchisserie
Wi-Fi public
Plus
Équipements de la chambre
Climatisation
Minibar
Réfrigérateur en chambre
Chambres avec accès mobilité réduite
Chambres familiales
Chambres non-fumeurs
Suites
Bon à savoir
STYLE D'HÔTEL
Branché
Affaires
CATÉGORIE D'HÔTEL
Liens de l'hôtel
Visiter le site de l'hôtel
Offres de l'hôtel

Emplacement

Plein écran
Contacts
C - 57 Bandra Kurla Complex, Bandra East, Bombay 400051 Inde
Nom et adresse dans la langue du pays
Accès
Aéroport international Chhatrapati-Shivaji de Bombay3 km
Voir tous les hôtels à proximité
5 949avis
2 241photos
33Q/R
9astuces pour la chambre
Note attribuée
  • 4 980
  • 795
  • 118
  • 32
  • 25
Période de l'année
Type de voyageur
Langue
  • Plus de langues
  • Filtrer
  • français
Hotel très agréable avec un personnel toujours attentif - Piscine un peu en dessous de ce que l'on attend pour un tel hôtel - quartier d'affaires donc pas grand chose dans l’environnement proche - Attention personnalisée dans la chambre
Plus
Avis recueilli en partenariat avec Accorhotels.com
Réponse de Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager de Sofitel Mumbai BKC
A répondu le 7 mars 2019
Bonjour Valued Guest, It has been our pleasure to welcome you at Sofitel Mumbai BKC and we are grateful to you for sharing your feedback on your recent stay with us. We are pleased to know that you enjoyed the overall facilities and the professionalism of the staff . It is heartening to read that our guests value the attentiveness of our staff and their efforts to provide excellent service We look forward to welcoming you back soon and assure you of our best services and personalized attention at all times. Sincèrement, Biswajit Chakraborty General Manager – Sofitel Mumbai BKC
Plus
Très bon séjour dans cet hôtel. nous avons été très sensibles aux attentions accordées aux clients fidèles de la marque (carte Platinium depuis 10 ans) : Upgrade, Accès au club, service et entretien des chambres....Propreté, service, confort, tout est parfait. délicat de
Plus
Avis recueilli en partenariat avec Accorhotels.com
Réponse de Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager de Sofitel Mumbai BKC
A répondu le 11 févr. 2019
Bonjour Michel O, It has been our pleasure to welcome you at Sofitel Mumbai BKC and we thank you for your loyalty and patronage. I am truly delighted that you were able to enjoy a generous service experience during your visit and that our ambassadors ensured you were well taken care of. We are humbled by your gracious compliments and are pleased to note just how special your stay was. Your feedback is most gratifying as it is our endeavour to ensure that our guests have memorable experiences each time they stay with us. We look forward to welcoming you back with us at Sofitel Mumbai BKC soon and thank you again for your patronage and recommendations to others. Sincèrement, Biswajit Chakraborty General Manager – Sofitel Mumbai BKC
Plus
L’hotel a de tres bons points. Les équipes sont très gentilles et attentionnées. Cependant, certains éléments sont assez décevant de la part d’un Sofitel. Au niveau du buffet du petit déjeuner, j’ai connu des Sofitel avec un choix beaucoup plus varié et beaucoup plus attractif.
Plus
Réponse de Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager de Sofitel Mumbai BKC
A répondu le 7 févr. 2019
Bonjour grigrichan It has been our pleasure to welcome you at Sofitel Mumbai BKC and we thank you for sharing feedback about your recent visit. We are very pleased to know that you appreciated our competent employees and the service rendered to you during your stay. Additionally, in addressing your feedback on our breakfast buffet - we pride ourselves on the international buffet we have on offer for our guests comprising of English, French, European as well as an array of Indian items. You may be interested to know that 50-55% of our guests are westerners and are satisfied with the huge variety. Being a French hotel, we have a lot of emphasis given on our French food ranging from the traditional European morning bakeries to imported European cheese as well as charcuteries, eggs to order, cereals, fruits and a selection of fresh juices – the variety is endless. Do write to us directly regarding any preferences you may personally have. Our Executive Chef will be happy to look into the same. I have also shared your comment regarding the gym facility with our Accor design and technical teams and rest assured your feedback will be reviewed by them for upcoming and future projects. We hope you will give us the opportunity of welcoming you again in Sofitel Mumbai BKC and convert your good experiences to best to earn that desired 5th star. Sincèrement, Biswajit Chakraborty General Manager – Sofitel Mumbai BKC
Plus
Try to be served by VARUN when you go the restaurant: he recommends delicious plates,help to select the corresponding beverages and let you find out Indian specialties you would not find alone . Tachez d’etre Servi par VARUN au restaurant.Il n’a pas son pareil pour vous aider
Plus
Réponse de Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager de Sofitel Mumbai BKC
A répondu le 20 janv. 2019
Bonjour FrancisM2275, Thank you so much for your warm endorsements of Sofitel Mumbai BKC. Your generous praise is much appreciated and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our property. I am pleased to note that you appreciated Varun's recommendation of culinary offerings in Pondichéry Café and that he assisted you well during your dining experience there. He has been specially recognized for this and I thank you for highlighting the same. Life is indeed Magnifique in Mumbai when you are at the Sofitel Mumbai BKC and we cannot wait to welcome you back very soon to our property. Sincèrement, Biswajit Chakraborty General Manager – Sofitel Mumbai BKC
Plus
Magnifique séjour dans ce Sofitel où nous avons été surclassé, ce qui est la première fois, bénéficiant d'une suite prestige. Cependant, le check in a été plutôt sommaire, nous n'avons pas réussi à comprendre comment éteindre la lumière du placard...il a fallu chercher pour les
Plus
Avis recueilli en partenariat avec Accorhotels.com
Réponse de Sofitel-Mumbai-BKC, General Manager de Sofitel Mumbai BKC
A répondu le 13 janv. 2019
Bonjour henri57 Thank you for selecting our hotel as your accommodation choice and for taking the time to share your comments with us. While I am glad to note that you had an overall enjoyable stay in our hotel, I have also noted the feedback shared regarding your arrival experience. Your comments have been well noted and communicated to our Front Office Manager to reiterate to the team regarding informing all guests about the facilities in the property. As for the deposit, please allow me to clarify that as an international mandate the hotel takes a deposit to cover the room charges plus incidental charges like food, beverage, laundry, spa, etc. that guests are liable to pay to the hotel directly. This is done by way of taking a pre-authorization on the credit card at the time of check in, but the amount is not debited from the guest’s account. Upon check out any balance from the deposit is released back on to the guest’s credit card. Should the guest not opt to pay this amount at the time of check in - he/she is liable to pay for any consumption during the stay. I thank you in advance for your kind understanding in this matter. Indeed, Bandra Kurla Complex is the new business district of Mumbai and is located in the geographical centre of the city, which gives you easy access to major highways to reach all tourist attractions in Mumbai. Thank you so much for your kind endorsement on the same. We most certainly shall work harder next time to convert your good experiences to best and earn that desired 5th star. Sincèrement, Biswajit Chakraborty General Manager – Sofitel Mumbai BKC
Plus
Précédent
Catégories d'album
Toutes les photosVoyageurChambre et suiteSalle à mangerPiscine et plageCentre d'affaires et salles de réception
Badly stained cushions... just one of them. Others are like that too!
Photo fournie par la DirectionSofitel Mumbai BKC
Prestige Suite Living Area
What they did for my daughter
Chilling
Photo fournie par la DirectionSofitel Mumbai BKC
Prestige Suite
PrécédentSuivant
123456102
Bonjour À quelle distance cet hôtel est t’il du BOMBAY EXIBITION CENTER ? Sera t il pratique ?
No smoking rooms are available as the hotel policy is a non-smoking one. However many restaurants have terraces and you can smoke there. They also have a cozy cigar lounge on the GF.
0 vote
Afficher toutes les réponses
All staff at SOFITEL are well trained and I got to interact with restaurant staff who exceeded my expectations. One person who arranged customised food for my wife when we had gone to Pondicherry Cafe was Mr. Elton Mendes who made our afternoon brunch memorable.
0 vote
PrécédentSuivant
1234567
"Étages élevés"
"Toutes les chambres sont au calme"
"je recommande de reserver une Chambre Luxury avec accès au Club Millésime"
"Pas très loin du parc National de Mumbai ou l'on peut admiré des temples fabuleux"
"La chambre "de luxe" est spacieuse (plus de 40 m2) et tous les services d'un hôtel de luxe nous y attendaient."
PrécédentSuivant
12
FOURCHETTE DE PRIX
126 $US  - 255 $US  (Selon les tarifs moyens d'une chambre standard)
AUTRES NOMS
sofitel mumbai bkc hotel mumbai (bombay)
ADRESSE
IndeMaharashtraBombayBandra EastWestern SuburbsBandra Kurla Complex
NOMBRE DE CHAMBRES
302
Est-ce votre Page Établissement TripAdvisor ?

Vous possédez ou gérez cet établissement ? Prenez le contrôle de votre page pour répondre gratuitement aux avis, mettre à jour votre page et bien plus encore.

Prenez le contrôle de votre page